Shopping og Inspiration

Burberry Children Campaign makes you smile! (AW10)

Jeg har blogget en del om Burberry…lidt over 30 indlæg har faktisk handlet om lige præcis det mærke og selv om det ikke er ret meget sammenlignet med små 150 om Vuitton (øh hihi….busted much?!), så fortæller det stadigvæk noget om, at Burberry og jeg har noget sammen 😉
Det er ikke så meget de gængse tern, som får mig til at elske det, men mere det klassiske, det enkle og det etablerede. Det kan måske lyde kedeligt, men jeg kan godt lide at modehuse har historie og at der dermed er noget arv, som får lov at overleve sæson efter sæson.
Der er dog ingen tvivl om, at Christopher Bailey har tilført Burberry noget nyt og mere edgy og han har gjort det godt. Hele pakken omkring at gøre Burberry mere digitalt og dermed være forgangsmand for den digitale fashion, som gør at vi kan sidde og følge med på catwalken alt imens showet rent faktisk foregår, er jo intet mindre end genialt – især for os bloggere. Easy access.
Nå, men det her indlæg handler i virkeligheden mere om noget andet – Burberry gør sig ikke kun i mode til mænd og kvinder, men også til børn. Jeg modtog forleden et link fra Burberry med nedenstående videokampagne for FW10 Children og den er bare så sød og får smilet frem, så den synes jeg gerne at jeg vil dele med jer, selv om min blog meget sjældent har indlæg, som vedrører børn.
Burberry oplyser i samme pressemail også om, at der er blevet lavet en “Mini me” kollektion – fra de voksnes catwalk og ned til børnehøjde – fx samme jakke til far og søn eller mor og datter 🙂 Jeg har en veninde, som er helt pjattet med deres børnetøj og hun shopper bl.a. en del i det outlet som jeg fortalte om efter min London-tur og med de fede besparelser der er der, så det lige pludselig ikke så dyrt længere.

Læs også:  Når man nu har en badebro, men ingen god badedragt

Er ungerne i videoen ikke bare nuttede? 🙂

Sources: Burberry.eu

Del

2 Comments